Saturday 22 September 2012

Even bedanken


Mensen,
bedankt op me te stemmen.
Ik heb er al veel reacties op gehad.
Dus even voor duidelijkheid.
Ik vraag nergens om op mij te stemmen.
Er staat niet in mijn presentatie stem voor mij op msw of ik vraag het ook niet op chat of in gastenboeken ga naar de msw pagina en stem voor me.
Waarom? Omdat ik dat niet wil. Ik ben nu verkozen zonder iets te doen en dat betekent veel voor me.
Het was jullie keus. Dus wil je op me stemmen: super bedankt. Wil je het niet: Is ok ik vraag het ook nie.
Dus stop aub met te zagen op de chat dat ik geen msw mocht worden om dat ik een jongen ben ofzo.

Stem op de meisjes die het verdienen.

4 comments:

  1. Gefeliciteerd Charly, Niet rot bedoeld maar je vroeg het wel jwz je kon op sd zown reclame ding voorjezelf maken die heb jij gemaakt en op deze blog gezet;)
    x

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja omda da tof is om te maken er stond das handig voor mensen int buiten land. da ding werkt nie meer ma je kan nog steeds naar suite gaan dus willen ze een presentatie klikken ze er op en kunnzen ze een pres vragen cool he

      Delete
  2. charly,
    jij bent echt goed ik heb respect voor jou echt waar.
    je heb ook geljk met dat msw gedoe...
    xoxo liwia

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.