Saturday 4 August 2012

Eerlijk

Vergelijken?
Even wat uitleg geven. Jullie weten ik krijg hulp van mensen die eerlijk zijn en zeggen wie mijn presentaties 'stelen' om het erg uit te drukken XD. Dus kwam ik een paar dagen bij Anouk_10 . Ik vraag meestal eerst of je ' Made by charly __6__ presentatiecharly.blogspot.be' wil laten staan of er teug bij zetten. Ik krijg dan rare excuses ( je kan ook eerlijk zeggen ik heb het weggehaald, das nie erg kbegrijp jullie hoor). Maar als je dan onzin en leugens begint te vertellen? Ja.... :/ Omdit op te lossen ga ik het simple houden 

Anouk_10 haar presentatie:









Mijn presentatie:














Mijn vraag aan jullie is het gekopieerd of niet?m het eerlijk te houden:

Is de presentatie gekopieerd van mij of is het een totaal andere presentatie
  
Stem maar liefst eerlijk.

En voor anouk_10 als je dit ziet:
Ik weet dat ik niet de enige ben die presentatie maar er  zijn 1000den pres makers op stardoll. Zlf presmakers waark nog veel van kan leren. en da uw pres 2 boxen heeft? druk op enter en je hebt een 2de box dus dat is niet moeilijk. Ik vroeg alleen maar om eerlijk te zijn. meer niet















3 comments:

  1. oh please,
    Kijk ik ga es eerlijk zijn eah voorj,,
    oke je presentatie's zijn mooi,
    en het is lief datj ook voor andere maakt
    of whatever..
    ma da betekent nie da jij de enige bent die een pres kan make !
    er zijn genoeg websites om die boxen te maken me kleur,
    er zijn genoeg websites om zelf mooie presentatie's te maken,,
    zonder dat ze janken om een naam bij te zette!
    die zijn ni zo ego als jij,,
    en wa boeit da?? ik weet daje pres maakt..
    en ik geef toe soms kom ik opj blog voorn beetj inspiratie of whatever
    ma kak ni heel deze blog rond da iedereen jou ideën pikt,,
    weetj gbent ni veel meer dan e jankzak dus mij part stop gwn me die pressen vanj!!!
    denkj egt da iemand ene shit geeft da gij opj blog iets ovr hen schrijft??
    dus dude doe geen moeite,, 90% van de mense die jou pres gebruike zette je naam er nie,, leer er mr mee leve dus,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Die zijn wel zo ik heb de site bekeken en dat zijn allemaal kopieerders, de mensen die echt presentaties maken kijke maar op stardoll vragen om de naam er bij te laten en je moet mijn naar meer nie bij zetten ik vraag gewoon om ' made by naam presentatecharly.blogspot.be te zetten'? of zet er niets bij kan met niets scelen. maar zet er 100% made by naam bij daar kan ik niet tegen wrm omdat da een leugen is en liegen is gwn verkeerd en dat weet je zelf ook. en dan zei je dat je ook nooit op mijn blog komt en je doet het wel 2 de leugen. da da je er mijn naam nie ij zette kan me niets schele vraag maar aan mensen ik vraag het ne keer of ze het er bij willn zetten, als ze het nie willen is da hun keuze. ma wil je die sites ne keer geven? zet de linkt er onder

      Delete
    2. wa is u probleem?Die jonge doe zijn best,en gy zit da af te sgrijve?Kijkt ehn,ge zyt gwn jaloers.Doe zo verder ,deze blog xx

      Delete

Note: only a member of this blog may post a comment.