Saturday 7 July 2012

Even iets zeggen

Even iets zeggen
Ik wil jullie eerst nog eens allemaal bedanken om deze blog te gebruiken.  Het is echt leuk om te zien dat mensen de presentaties goed vinden en nog leuker : Dat ze het gebruiken.

De blog is al  23'000 keer bekenen! Had ik echt nooit gedacht ^^
En het leuke is niet alleen door belgie maar ook door de volgende landen:
Nederland
Duitsland
Verenigde Staten
Litouwen
Frankrijk
Rusland
Verenigd Koninkrijk
Kroatiƫ
Spanje
Turkije
 Marokko
China
Tunesiƫ

Geweldig niet?

Ik heb momenteel 2 volgers, beter dan geen zeker? Je mag deze blog altijd volgen ;)

Neen, juich niet te vroeg ik ben nog niet klaar met dit bericht.
Ik wil even laten weten dat er een kans is dat er wat minder presentaties zullen komen dan normaal. Maar er  staan er 205 op dus keuze genog niet ;)


EN dan nog een vraag voor jullie:


Heeft deze blog een schrijver nodig?



  
Wat moet er anders aan deze Blog
  
Ok ik weet wat jullie denken ' Eindelijk dit bericht is gedaan' XD
Bye iedereen
Groetjes Charly

1 comment:

  1. Even though Facebook still reigns supreme as the most popular
    platform available, Instagram is quickly starting to gain its very own multimillion member mountain as
    well. Many businesses see this being a new method to advertise.
    The informed introduction coming from numerous high-end advisable devices during the just conducted Mobile phone Surrounding This lawmakers options proposed that Acer is generally forced again many in terms
    of every high-end sensible dataphone piece.

    my web blog - ​seguidores instagram

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.