Friday 13 July 2012

I.V.M de persoonlijke presentaties en meer

Hallo daar iedereen die dit leest
I.v.m de persoonlijke presentaties:
-Liladukkie ( Ik heb je een bericht gestuurd met eenvraagje)
-blauwemelissaa ( ik heb een blauwe presenentatie de tekst zal je zelf moeten doen sorry maar ik weet niet over hem)
-Nick_boy-boy ( geen idee wat voor blauw je bedoeld maar er is een pres met blauw en gele letters)
-tugce38xxxercan : ik heb eerst een foto nodig anders kan ik ze niet maken
-Akira2001: een cratieve presentatie? wel daar ben ik niet mee sorry, dus dacht ik ' ik zal eens kijken naar haar medoll misschien krijg ik een idee' en dan zag ik dat je de credit had weggehaald van 1 van mijn presentaties. De regel die ik zelf nog voor deze blog had. Ooit een credit weggehaald= geen presentaties meer sorry


Ok en nu genoeg gezeverd. Wil je toch een persoonlijke presentatie vraag het dan maar aan mij


En dan nog iets
Ik heb al veel reacties gekregen over  dat deze blog nu ook schrijvers heeft, precies 37 berichten. En jammer genoeg waren het 35 negatieve berichten. Zo te zien hebben jullie het niet graag dat er schrijvers zijn ( behalve degene die zelf schrijvers willen zijn). Persoonlijk vind ik de club presentaties wel handig.
Moeten de schrijvers weg?





  

Maar wat dan met die club presentaties, wat zoals ik al zei voor mij is dat een hele hulp. En het antwoord daarop kreeg ik van.... Mijn pa!? Waarom moeit hij zicht toch altijd -_-, maar het was wel een goed idee. Begin een blog over club presentaties die samen werkt met je oude blog. het is duidelijker waarschijnlijk dus wat vinden jullie van het idee.
Moet er een 2de blog komen



  





Moest ik nog iets zeggen.... Waarschijnlijk wel ik ben het gewoon vergeten. Jammer. bye
greetz Charly

6 comments:

  1. hey, je moet een apparte blog doen met club presentatie en deze blog met gewone presentaties
    en ook misschien een blog met personelijke presentaties

    want als ik hier een press wil zoeken is dat irri want er komen personelijke pressen waarmee ik NIETS kan doen en ook die club pressen

    hopelijk heb ik je geholpen

    ReplyDelete
    Replies
    1. slim idee, de persoonlijke presentataie ga ik verlopig nog altijd hier doen maa minder presoonlijk. geen naam of tekst tenzij het met achtergrondfoto is

      Delete
  2. okeej
    want kkan nikz doen me die prezze me een fotow van iemand tog?
    behalve als k mn medoll elemaal et zelfde doe
    hhaahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaa ja helemaal kopiƫren

      Delete
  3. wat bedoel je eigelijk met ' een credit weghalen ' ik snap het niet goed:O :$ x

    ReplyDelete
    Replies
    1. 'made by charly__6__ + naam presentatiecharly.blogspot.be'

      Delete

Note: only a member of this blog may post a comment.