Tuesday 10 July 2012

Even op een rijtje zetten

Even op een rijtje zetten:
- Momenteel 11 volger = yeeeaah. ermogen altijd meer komen haha
- Nieuwe pagina met videos. Als er iets niet duidelijk is en je wilt ook een video zeg het me dan.
- En schrijvers: dus ik vroeg of er schrijvers nodig waren en jullie antwoord was : ja.
de vraag was over wat kunnen ze schrijven en daarop krijg ik ook antwoord. Wat zou ik zonder jullie zijn he.
de antwoorden waren:
1 Iemand die prenten zoekt voor presentatie
2 Iemand die iets schrijft als ' De presentaties van de week enzo' + wedstrijden
3 Iemand die club presentaties maakt
4 Iemand met do & don't in presentations



Dus wat wil jij als schrijver? Meerdere antwoorden mag

  
Je kan altijd een reactie achterlaten als je nog een idee hebt. Of stuur me een bericht

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.